מכתב מהלב

כמו שכתבתי ברשתות החברתיות, סיימתי את העבודה במקום עבודה הקודם. הכל קרה מאוד מהר, בצורה שהייתה כואבת ואף אכזרית בעיניי. הטענות שלהם אולי יכולות להיות מוצדקות, אבל השיטה הייתה מגעילה, תוך חיפוש אישי ובתחושה של סיכול ממוקד.

הרגשתי שכל העולם חרב. אין הרבה מקומות שבהם אפשר לעבוד כארכאולוג ותוכלו לדמיין את תחושת חוסר האונים אחרי שכל כך הרבה שנים של השקעה, לימודים לעבודה קשה פתאום נמחקו כי לא באתי בטוב למישהו.

אבל, ויש אבל, רק פניתי לשאול האם אולי ובמקרה צריכים עזרה במשלחת שבאה לפתוח חפירה והתשובה הייתה מיד "בוא". ואיזה בוא זה היה. וואו איזה מדהים היה לי לחזור ולעסוק בארכאולוגיה. לא רק לעסוק, הייתי צריך לעזוב את הגוף שאחראי לארכיאולוגיה כדי לעבוד בתחום ולעשות את מה שאני טוב בו.

בנוסף לזה יש אתכם. המאזינים היקרים שלי: בתקופה הקשה הזאת פתאום התחלתי לקבל ים של פניות, ים של בקשות לתוכניות חדשות ושאלות על מתי יגיעו הפרקים הבאים. לא פחות חשוב גם ביקורות וגם נקודות לשיפור הגיעו בזמן האחרון.

אתם, והתמיכה שאתם נותנים בי ובתכנית הם מה שדוחף אותי קדימה להמשיך ולהשקיע בכם ובפודקאסט. אני אולי אצא לדרך חדשה אבל הפודקאסט לא יגמר. ניפגש כאן בפרקים הבאים של ארץ עתיקה!

2 תגובות על ״מכתב מהלב״

  1. אלחו היקר
    אני מאחלת לך בריאות, הצלחה שלווה וסיפוק עצמי בדרכך החדשה.
    לעיתים אנשים צרי אופקים וקטנוניים עלולים להפריע לנו בתשוקות שלנו, בתחומי ההתענינות שלנו ובעשייה הרבה.
    ואנו שואלים את עצמנו- למה השקענו?
    תדע שעבור הרבה אנשים הפודקאסט שלך הוא פנינה קטנה, מקום שבו אפשר להתעניין במה שהוא באמת מחוץ לקופסא, באחד הנושאים המרתקים ביותר בתולדות התרבות האנושית- ההסטוריה , שאפשר להתוודע אליה דרך הארכיאולוגיה
    המשך בדרכך ואל תיתן לאף אחד להרוס לך. בחדר מלא באנשים שעונים "לא", תמיד יהיה מישהו שיענה "כן"
    בהצלחה רבה
    עינב

    אהבתי

    1. תודה רבה רבה עינב, מאוד ריגשת אותי. כן, יש רגעים שבהם הכל קורס בגלל החלטה של מישהו כזה או אחר. אבל כן! הפודקאסט קם כדי לתת מענה לאותם אנשים שאוהבים את התחום הזה והתחום לא נותן חזרה ואני שמח להיות מסוגל לעזור ולהנגיש את המידע הזה למאזינים וגם מעכשיו הפודקאסט בא להשאיר אותי פה בתחום שאני כל כך אוהב.

      תודה רבה באמת!!!

      אהבתי

כתיבת תגובה

עם WordPress.com אפשר לעצב אתרים כאלה
להתחיל